Een verleidelijke middag gedurende onze TottaTalks sessie

TottaTalks

Afgelopen week vond er weer een succesvolle TottaTalks sessie plaats. Deze sessies zijn interactieve workshops, waarin we één van onze specialiteiten uitgebreid behandelen. We nodigen daarom zowel vakmensen als klanten uit. Klanten kunnen bijvoorbeeld laten zien hoe zij één van onze specialiteiten hebben ingezet.

 

Merkverleiding: 23plusone

Het doel van deze sessie was kennis bijbrengen over emotive branding en onderzoek. Dit gebeurde op een interactieve manier. Allereerst waren Kim Cramer en Alexander Coene van ons partnerbureau BR-ND aan het woord. Wij hadden hen uitgenodigd om de achtergrond van ons 23plusone-model toe te lichten. Daarna vertelde Celeste Miller van Totta brand lab hoe we dit model op een betrouwbare manier meten. Dit doen we door middel van de Intuïtieve Associatie Test. Tot slot waren Madurodam en DSM aan het woord. Zij hebben toegelicht waarom ze voor het 23plusone-model hebben gekozen en hoe zij dit model hebben ingezet. Bovendien vertelden zij wat ze met de resultaten hebben gedaan om hun merk verleidelijker te maken. Na afloop van deze sessie kregen we veel positieve reacties. Daarom zijn we alweer druk bezig met de volgende TottaTalks sessie! Deze zal gaan over het effectief verzamelen en het realiseren van feedback.

 

Nieuwsgierig geworden?

Ben je nieuwsgierig geworden door deze sessie naar merkverleiding? Over een maand start namelijk Totta’s brand scan. Hiermee kun je inzicht krijgen in de merkverleiding van jouw merk en relevante andere merken. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met Celeste Miller.

Posted on 15 oktober 2015

Share the Story

Back to Top