Totta geeft het MIE 2016 een zilveren randje

MIE ’16

Ook dit jaar zal Totta het Marketing & Insights Event (MIE) steunen als zilveren sponsor. Op 3 en 4 februari 2016 vindt dit grote evenement opnieuw plaats in Media Plaza te Utrecht. Het MIE is hét event waar de laatste ontwikkelingen op het gebied van marketing, insights, onderzoek, Customer Journey, Big Data en social & digital marketing worden gepresenteerd. Uiteraard kunnen wij daar niet ontbreken!

Stand 12

Tijdens het congres zijn we zoals altijd weer te vinden in Stand 12. Je kunt hier de hele dag terecht met al je vragen. Zo kun je bijvoorbeeld meer te weten komen over de laatste ontwikkelingen in onderzoeksland of meer leren over de eigenschappen van een gezonde community met onze ‘Community-Healthcheck’. Daarnaast ben je ook gewoon welkom voor een praatje zodat je ons beter kunt leren kennen. Dit gebeurt met een kop thee en een roze koek, onder het motto #BijTottaopdeT.

Praktische informatie

Tijdens de twee congresdagen stellen de 2500 bezoekers hun eigen programma samen. Hierbij kunnen ze kiezen uit ruim 90 workshops, masterclasses en keynotesessies. Eén van de workshops wordt natuurlijk ook gegeven voor Totta in samenwerking met PLUS. Wil je op de hoogte blijven over het MIE? Hou de website in de gaten voor het programma, de aanmeldingsprocedure en praktische informatie. Daarnaast houden wij je ook op de hoogte via Twitter en LinkedIn. Tot dan!

Posted on 20 januari 2016

Share the Story

Back to Top