Samenwerking Totta en PLUS leidt tot presentatie ‘Van inzicht tot actie’

Optimaal klantcontact

2015 was het meest succesvolle jaar ooit voor supermarktketen PLUS. Marktonderzoek vormt een belangrijk fundament voor dit succes. Zo heeft PLUS gestructureerd en intensief contact met klanten en ondernemers in stand gehouden. Hierdoor zijn zij er niet alleen in geslaagd om te luisteren naar beiden, maar ook om de inzichten direct om te zetten in acties voor én door de ondernemers.

 

De strategie van Totta en PLUS

De presentatie gaat over de succesfactoren van de supermarkt en de rol die onderzoek, technologie en Totta daarin spelen. Deze wordt gegeven door Bart Wichers (Totta) en Astrid Westerveld (PLUS).

 

Download de app!

Ook dit jaar is er weer een app ontwikkeld waarmee je je kunt aanmelden voor de presentaties waarin jij geïnteresseerd bent. Dus wil je horen hoe de supermarktketen erin geslaagd is om zo’n succesvol jaar te realiseren? Download dan de app en meld je aan voor onze presentatie!

 

  • Klik hier om de app te downloaden voor je iPhone
  • Klik hier om de app te downloaden voor je Android-smartphone

Posted on 25 januari 2016

Share the Story

Back to Top