Lancering Baas in Contactmonitor 2016

Baas in Contact monitor

Met veel trots lanceren we aan het begin van dit jaar de Baas in Contactmonitor. Dit is een onderzoek dat achterhaalt welke organisatie de meest blije klantcontact medewerkers heeft. Dit onderzoek achterhaalt bovendien wie de meest aantrekkelijke werkgever is binnen deze branche. Dit onderzoek wordt uitgevoerd in samenwerking met branchevereniging Customer Contact Management Association (CCMA), adviesbureau BR-ND Emotive Transformers en FINTREX.

 

De mate van aantrekkelijkheid

We zetten het 23plusone model in om te meten hoe werkgevers worden gezien door de ogen van hun eigen medewerkers. Hoe beoordelen zij hun werkgever als het gaat om de manier waarop zij worden gefaciliteerd en gestimuleerd? Bovendien: hoeveel vrijheid en waardering krijgen zij? Hoeveel ruimte is er voor eigenlijk talentontwikkeling? Ten slotte: hoe gelukkig zijn zij op de werkvloer? Dit zijn vragen die wij gaan onderzoeken.

 

Hoe happy zijn jouw klantcontact medewerkers?

Al 100 organisaties doen al mee aan dit onderzoek, maar je kunt je nog steeds opgeven. Bedrijven hebben tot oktober de tijd om zich op te geven voor dit onderzoek. Het officiële onderzoek loopt van oktober tot en met december 2016. De winnaar zal daarom tijdens de Nationale Klantcontact Week in 2017 bekend worden gemaakt.

 

Meer weten?

Meer informatie? Kijk dan op de website: http://nationaleklantcontactweek.nl/baas-in-contact

Posted on 27 januari 2016

Share the Story

Back to Top