Help ons om het marktonderzoekbureau van het jaar te worden!

Marktonderzoeksbureaus

De MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research, is een vereniging van bedrijven en instellingen die zich bezighouden met Market Research, Digital Analytics, Marketing Intelligence en Beleidsonderzoek. De MOA wil professionele onderzoekers aantrekken die werkzaam zijn binnen het bedrijfsleven, bij de overheid of bij bureaus. Kennis maken en kennis delen is het uitgangspunt van de MOA. Dit doen ze onder andere door jaarlijks awards uit te reiken aan marktonderzoeksbureaus zoals Totta. En wij willen natuurlijk ook zo’n award winnen!

 

There’s no award like MOAward

Dat de MOAward niet zomaar een prijs is, is een ding wat zeker is. ”Het is dé vakprijs voor inspirerende marktonderzoekers en toonaangevende bureaus die het verschil maken in ons vakgebied”’, zegt MOA. Juist op deze punten weten wij ons als onderzoeksbureau heel duidelijk te onderscheiden. Jij kan nu meebeslissen wie deze MOAward verdient; nomineer ons vóór 8 maart en wie weet worden wij het marktonderzoeksbureau van het jaar! We sommen onze krachten nog even voor je op:

  1. Totta is inspirerend. Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf waarin vooral de nieuwe generatie opduikt. We zetten de nieuwste technologieën in om beter inzicht te krijgen in het gedrag van mensen en organisaties: dit noemen we ook wel Benchmarking.
  2. We zijn toonaangevend. Sinds de fusie in januari 2013 hebben we ons als nieuwkomer weten te positioneren tussen de grote, internationale en gerenommeerde bureaus. En we doen zeker ‘niet alleen maar mee’. We pionieren, gaan nieuwe uitdagingen aan en weten deze op onze eigen manier vorm te geven. Zo onderscheiden we ons met verschillende teams met ieder een eigen specialisatie. Allereerst hebben we een toegeweid benchmarking-team voor vergelijkend onderzoek en dashboarding. Verder hebben we Totta brand lab waarmee we onder andere onbewust gedrag kunnen meten. Bovendien hebben we totta data lab opgericht; we hebben hiermee een duidelijke stap gezet richting technieken zoals Machine Learning.
  3. Verschil maken is belangrijk. We slagen er niet alleen in om beter inzicht te krijgen in het gedrag, maar ook om het gedrag te voorspellen. De combinatie van beter inzicht en voorspellen van gedrag is uniek in de marktonderzoeksbranche!

 

Meer hierover is te vinden in het artikel ‘Totta’s toekomst’ in ClouToday.

Posted on 1 maart 2016

Share the Story

Back to Top