Baas in Contact Monitor: durf jij jezelf te meten?

Baas-in-contact-onderzoek

De aanmeldingen voor de Baas in Contact Monitor stromen binnen! Al meer dan 10 klantcontactcentra hebben zich aangemeld voor het onderzoek naar de meest aantrekkelijke werkgever in de klantcontactbranche. En daar zijn we blij mee! Want deze bedrijven laten zien dat zij oog hebben voor de laatste inzichten met betrekking tot goed werkgeverschap en succesvol ondernemen. Durf jij het ook aan? Meld je dan hier aan.

Zo meten we de mate van geluk

De Baas in Contact monitor is een objectief en onafhankelijk onderzoek. We voeren het onderzoek uit i.s.m. branchevereniging CCMA – Customer Contact Management Association, adviesbureau BR-ND Emotive Transformers en FINTREX specialist in klantcontactfuncties. Met behulp van het 23plusone model meten we hoe werkgevers worden gezien door de ogen van hun eigen medewerkers, de klantcontactspecialisten. Hoe beoordelen zij hun werkgever als het gaat om de manier waarop zij worden gefaciliteerd en gestimuleerd? Hoeveel vrijheid en waardering krijgen zij? Hoeveel ruimte is er voor talentontwikkeling? Deze uitkomsten geven je bedrijf betrouwbare sturingsinformatie.

Monitor je eigen bedrijf! Hoe happy zijn jouw klantcontactmedewerkers?

Onderzoek wijst uit dat positieve gevoelens ten opzichte van het werk leiden tot meer productiviteit, minder ziekteverzuim, hogere klanttevredenheid en hogere winst. Dat wilt jou organisatie toch ook? Meld je hier aan en doe mee aan de Baas in Contact monitor. En maak bovendien kans om dé Baas in Contact te worden: de nummer 1 op de ranglijst van aantrekkelijke werknemers in de branche.

Meer informatie en vragen

Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Bart Wichers via 06 – 81 33 85 62 of Shirley Krootjes via 06 – 21 86 37 92. Bezoek ook de website www.baasincontactmonitor.nl of www.totta.nl voor meer informatie.

Posted on 10 oktober 2016

Share the Story

Back to Top