Daar heeft Totta zeker kaas van gegeten!

customer-intimacy

Zachte kaas, boerenkaas en blauwe kaas; het team van Totta heeft het allemaal gegeten. En dat niet alleen: we hebben het ook zelf gemaakt! Deze maand ging het uitje naar de Hartstocht boerderij in Abcoude voor een Hollandse verse kaasmaakworkshop. Voordat deze activiteit plaatsvond kregen we een uitgebreide training om onze customer intimacy strategie nóg beter uit te kunnen dragen.

De klant voorop

Het eerste gedeelte van de dag stond volledig in het teken van onze customer intimacy strategie. Met interessante voorbeelden, theorieën en oefeningen kreeg het team een volledige training van niemand minder dan onze eigen Bart Wichers en Marije Cornelisse. Dit leverde belangrijke nieuwe inzichten en ideeën op. Met deze mindset weten we als team nu nóg beter hoe we onze klant het beste van dienst kunnen zijn.

Of je kaas lust

Na een intensieve training konden we even stoom afblazen en een kijkje nemen op stadsboerderij “Hartstocht”. Deze boerderij wordt gerund door Henk den Hartog en Wilma van der Wolf en zij hebben er verschillende soorten dieren rondlopen. Na het knuffelen van de geitjes, varkentjes en koeien was het dan toch echt tijd voor het maken van de kaas. Eerst werden we door kaasmaakster Jacqueline van den Burg op de hoogte gebracht van alle ins en outs van kaas. Tot slot hebben we ook zelf kaas mogen maken, die we hopelijk snel kunnen opeten.

Kortom; het was een geslaagde en leerzame middag en avond! Oja en leuk om te noemen: Jacqueline van den Burg plaatste dit op haar Facebookpagina:

“Het was een mooie dag! De eerste Vandenburg Hollandse verse kaasmaak workshop met de leukste groep die ik ooit gehad heb  van (https://www.totta.nl/) “

Tip: Wil je op de hoogte blijven van alle leuke uitjes en activiteiten van Totta? Neem dan ook eens een kijkje op onze Facebookpagina voor leuke foto’s en filmpjes.

 

Posted on 12 oktober 2016

Share the Story

Back to Top