Wie wordt dit jaar dé Baas in Contact?

Duimen-omhoog

Hoe gelukkig zijn jouw klantcontactspecialisten?

Als organisatie wil je natuurlijk een aantrekkelijke werkgever zijn om zo de beste klantcontactmedewerkers aan te trekken. Om deze medewerkers te behouden is het belangrijk dat zij gelukkig en tevreden zijn, maar hoe doe je dat? De Baas in Contact Monitor geeft inzicht in deze vragen. Steeds meer bedrijven melden zich aan voor dit onderzoek! Bedrijven als Achmea, de Bijenkorf en OHRA Delta Lloyd doen al mee (bekijk hun reacties in de video onderin).

De Baas in Contact

Met de Baas in Contact Monitor wordt de meest aantrekkelijke werkgever in de klantcontactbranche onderzocht; wie is de Baas in Contact? Het onderzoek is objectief en onafhankelijk. Wij voeren het onderzoek uit in samenwerking met branchevereniging CCMA – Customer Contact Management Association, adviesbureau BR-ND Emotive Transformers en FINTREX specialist in klantcontactfuncties.

23plusone model

Met behulp van het 23plusone model meten we hoe werkgevers worden gezien door de ogen van hun eigen medewerkers, de klantcontactspecialisten. Hoe beoordelen zij hun werkgever als het gaat om de manier waarop zij worden gefaciliteerd en gestimuleerd? Hoeveel vrijheid en waardering krijgen zij? Hoeveel ruimte is er voor talentontwikkeling? Deze uitkomsten geven je bedrijf betrouwbare sturingsinformatie.

Aanmelden

Zowel bedrijven in de klantcontactbranche als organisaties met een klantcontactcenter (bijv. banken, energiebedrijven, mobiele telefoonproviders) kunnen aan het onderzoek deelnemen. Je kunt je hier direct aanmelden voor de Baas in Contact Monitor. De registratie fee voor deelname is € 500,- per bedrijf, ongeacht het aantal klantcontactspecialisten.

Reacties Baas in Contact Monitor

Ankie Straathof van de Bijenkorf: “We doen al medewerkerstevredenheidsonderzoeken, maar de Baas in Contact Monitor gaat net even een stap verder.”

Nasir Ali van Xerox: “Ik vind het belangrijk dat we onszelf met dit onderzoek kunnen vergelijken met andere partijen, dat je weet waar je staat.”

Bart Boere van Achmea: “Wij doen mee met de Baas in Contact Monitor omdat ik het extreem belangrijk vind dat mensen het naar hun zin hebben op hun werk.”

Maud Martens van OHRA Delta Lloyd: “Dit onderzoek hebben we omarmd omdat het kan bevestigen dat we op de goede weg zijn of dat het ons tips kan geven.”

 

Posted on 1 november 2016

Share the Story

Back to Top