Totta is Gouden Sponsor MIE 2017

mie2017

Ook dit jaar vindt Nederlands grootste Marketing & Insights event weer plaats. In de Jaarbeurs in Utrecht wordt op 1 en 2 februari de 15e editie gehouden van het MIE. Media Plaza wordt omgetoverd tot een waar paradeplein en staat helemaal in het teken van ‘Food for thought’. Totta is er natuurlijk ook weer bij en is dit jaar ook gouden sponsor van het MIE 2017.

MIE 2017

Als gouden sponsor zijn wij goed vertegenwoordigd op het MIE 2017. We zijn te vinden bij stand nummer 1 op het MIE-paradeplein. Daarnaast zullen wij -samen met onze partners- vier inspirerende lezingen geven:

  • ‘Pech of ongeval’: een workshop over machine learning en het model dat onze collega’s van Totta data lab voor zorgverzekeraar ONVZ hebben ontwikkeld.
  • ‘Context is King: gedrag begrijpen via het in beeld brengen van context’ door Joeri Minnen – Totta Group , Melissa Lievens -Vlaamse Overheid – Departement Onderwijs & Vorming
  • ‘Context van morgen’: een workshop die gegeven wordt door collega Mari van Lunenburg samen met trendonderzoeker Mark Schipper van Freshmark over trends waar je als bedrijf niet omheen kunt. Deze workshop zal beide dagen worden gegeven.

Contact met Totta

Wij zijn beide dagen op het MIE 2017 aanwezig. Wil je afspreken om te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op door te mailen naar secretariaat@totta.nl. We zien je dan!

Posted on 22 december 2016

Share the Story

Back to Top