Totta Research staat weer op het MIE 2017; dit keer als gouden sponsor! We geven vier inspirerende lezingen:
De context van morgen; trendwatching in de praktijk
Wat doe jij met de toekomst? De toekomst is er al en het start met anders kijken naar vandaag. In deze sessie laten we je participeren in de drie stappen van trendwatching; signaleren, analyseren en het toepassen van trends. We laten je ervaren hoe je met hulp van trendonderzoek en trendactivatie meer grip krijgt op de toekomst. En nog belangrijker: wat je in die toekomst kunt gaan doen om succesvol te blijven. Pak de trend voordat de trend jou pakt!
Mark Schipper – Freshmark & Mari van Lunenburg – Totta Research
Context is King: gedrag begrijpen via het in beeld brengen van context
Wanneer we echt willen weten wat mensen doen, moeten we hun individuele gedrag vatten binnen zijn context. Het vormgeven van de context gebeurt actief door de medewerking van de actor, dan wel passief door toedoen van connected devices (IoT). Hoe meer context, hoe makkelijker om gedragingen te begrijpen, maar ook om het te voorspellen en te veranderen.
Joeri Minnens – Totta Group & Melissa Lievens – Vlaamse Overheid
Pech of ongeval? Predictive analytics in de zorgverzekeringsbranche
De afdeling BI van ONVZ is een samenwerking aangegaan met Totta data lab om te voorspellen bij welke dossiers er sprake is van mogelijke verhaalschade (op derden te verhalen zorgkosten). Totta data lab heeft een algoritme ontwikkeld op de data van ONVZ. Data lab gebruikt hiervoor econometrische modellen en technieken uit de machine learning wetenschap. De eerste resultaten tonen een sterke verbetering in het voorspellen van verhaal ten opzichte van de intern gehanteerde methodiek.
Sabine den Daas – Data lab & Ronald Dirkzwager – ONVZ
Wil je meer weten over onze lezingen op het MIE 2017? Houd dan onze website en onze social media pagina’s in de gaten voor de laatste updates!