Internal branding is belangrijker dan ooit

Grafische weergave van masterclass internal branding met foto van Kim Cramer en Alexander Koene.

Wie zijn Kim Cramer en Alexander Koene?

‘Met ons bedrijf BR-ND helpen wij organisaties in transitie door middel van Emotive Branding, waarbij de focus vooral op de mensen binnen de organisatie ligt. Zij zijn het merk en de sleutel tot blije klanten. Samen hebben wij 23plusone ontwikkeld; een methode om de dialoog aan te gaan over wat mensen écht drijft en hoe ze gezamenlijk betekenisvolle waarde kunnen creëren. Positief gedrag kan alleen ontstaan door mensen te betrekken en de juiste emoties te raken’.

Kim en Alexander vullen elkaar goed aan; Kim heeft diverse wetenschappelijke studies gepubliceerd op het gebied van merkstrategie en Alexander heeft een internationale loopbaan als marketeer achter de rug.

 

Masterclass emotive branding

Kim en Alexander gaan tijdens hun masterclass dieper in op de relevantie van emotive en internal branding. ‘Branding draagt niet alleen bij aan de groeistrategie van jouw organisatie, maar ook aan de culturele ontwikkeling ervan. Daarnaast heeft branding positieve effecten op het geluk van jouw medewerkers. In deze sociale en transparante tijd is internal branding belangrijker dan ooit. Je kunt immers niets meer beloven aan de buitenwereld zonder zeker te weten dat jouw organisatie dit echt kan waarmaken. Focus daarom op gedeelte ambities en de betekenis ervan. Ontdek vervolgens hoe dit bijdraagt aan de motivatie en de productiviteit van je collega’s. En dit leidt allemaal tot betere bedrijfsresultaten!’, aldus Kim en Alexander.

Meer informatie over Kim en Alexander vind je hier.

Posted on 8 september 2017

Share the Story

Back to Top