Kennis en visie zullen bij Bugaboo altijd hand in hand gaan

Grafische weergave van case campagne-effect onderzoek Bugaboo Move Freely met foto van Tom Jan

Wie is Tom Jan Ketelaar?

‘Ik werk al 14 jaar bij Bugaboo en ik heb een achtergrond in productontwikkeling, met name Industrieel Ontwerpen. De eindgebruiker centraal stellen, is iets wat ik altijd belangrijk heb gevonden. Daarom heb ik Market Intelligence opgezet binnen Bugaboo en dit volwassen gemaakt. Het is heel boeiend en uitdagend om kennis een belangrijke rol te laten spelen in ons visiegestuurde bedrijf. Kennis en visie zullen binnen ons bedrijf namelijk altijd hand in hand gaan!’

 

Bugaboo; mensen helpen vrij te bewegen

Bugaboo heeft als missie om mensen te helpen vrij te bewegen. Mobiliteit zit al sinds de oprichting in het DNA. De recente introductie van het Bugaboo Boxer koffersyteem onderstreept deze missie en wordt ondersteund met de campagne ‘Move Freely’.

Totta onderzocht op een pragmatische manier het effect van deze campagne op de merkperceptie. Tijdens de after summer branding kickstart op 27 september zal Tom Jan onder andere meer vertellen over de uitkomsten van het onderzoek. De campagne ‘Move Freely’ kun je hier bekijken!

 

Aanmelden

Ben je nieuwsgierig geworden naar deze spreker? Meld je dan vandaag nog aan voor onze after summer branding kickstart! Het event is gratis. Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar info@totta.nl.

Posted on 18 september 2017

Share the Story

Back to Top