Ontmoet ons op het MIE 2018: the snowball effect of marketing, insights & analytics

mie 2018

Met Totta in de (ski)lift op het MIE 2018!

Ook dit jaar is Totta weer vertegenwoordigd op het MIE 2018. Dit keer als zilveren sponsor! Tijdens het MIE geven wij twee inspirerende lezingen:

 

Emotie als sleutel tot succes

Door: Tom Jan Ketelaar (Bugaboo) en Celeste Miller (Totta Research).

Aantrekkelijke merken zijn emotionele merken. Zij voelen goed, doordat zij (onbewust) onze emotionele drijfveren aanspreken. Maar hoe doen ze dat toch? Neem Bugaboo als voorbeeld en aanschouw hoe de wereldwijde campagne ‘Move Freely’ precies de juiste drijfveren van twee verschillende doelgroepen aanspreekt. Totta en Bugaboo onthullen tijdens deze lezing de resultaten van een fascinerend en internationaal campagne-effectonderzoek.

 

Merktransitie met impact door emotive branding

Door: Maartje Grossouw (Raet) en Celeste Miller

In deze interactieve lezing nemen we je mee in de grote merktransitie van Raet: van ‘efficiënte salarisstrookleverancier’ naar ‘sexy, smart, allround én internationale HR-partner’. Totta heeft deze merktransitie door middel van emotive branding succesvol uitgevoerd. Door alle stakeholders – inclusief alle medewerkers -wereldwijd hierbij te betrekken, is het Raet-merk nieuw leven ingeblazen.

 

Onze sprekers

Celeste Miller (Totta)

‘Als Expert Lead Branding & Communicatie help ik merken om te groeien. Ik ben ervan overtuigd dat emoties en medewerkers hierin centraal moeten staan. Ik word gelukkig van uitdagende vragen zoals ‘hoe zorg ik dat de overweging voor mijn merk stijgt?’ en ‘hoe zorg ik voor effectievere campagnes?’. Bovenal word ik blij van organisaties die openstaan voor mijn vernieuwende kijk op branding en onderzoek’.

 

Tom Jan Ketelaar (Bugaboo)

‘Ik werk ruim 14 jaar bij Bugaboo en heb een achtergrond in industrieel ontwerpen. Omdat ik het centraal stellen van de eindgebruiker altijd belangrijk heb gevonden, heb ik bij Bugaboo Market Intelligence opgezet en volwassen gemaakt. Het blijft erg boeiend om bij te dragen aan de ontwikkeling van een visiegestuurd bedrijf naar een organisatie waarin kennis een belangrijke rol speelt’.

 

Maartje Grossouw (Raet)

‘Als Manager Corporate Communications ben ik verantwoordelijk voor het merk en de reputatie van Raet. Het merk is echter geen eigendom van Corporate Communicatie bij ons; wij bouwen het merk samen met alle medewerkers. Zij vormen het merk dat we willen zijn. Met mijn team zorg ik uiteindelijk voor de juiste interne- en externe (marketing)communicatie’.

 

Wil je alvast in de sferen komen van het MIE? Je kunt hier de aftermovie van vorig jaar terugkijken.

Posted on 14 december 2017

Share the Story

Back to Top