Totta’s Raad: merktransitie met impact door emotive branding

merktransitie

Met grote trots blikken we nog een keer terug op een succesvol MIE. Dit jaar was voor Totta extra bijzonder, omdat onze presentatie werd uitgeroepen tot “Best of MIE” . Deze prijs bezorgde ons een uitgebreid artikel in Clou Magazine!

Klik op onderstaande afbeelding om het volledige interview te lezen.

 

 

Over de presentatie

Merktransitie met impact door emotive branding

Door: Maartje Grossouw (Raet) en Celeste Miller

In deze interactieve lezing nemen we je mee in de grote merktransitie van Raet: van ‘efficiënte salarisstrookleverancier’ naar ‘sexy, smart, allround én internationale HR-partner’. Totta heeft deze transitie door middel van emotive branding succesvol uitgevoerd. Door alle stakeholders – inclusief alle medewerkers -wereldwijd hierbij te betrekken, is het Raet-merk nieuw leven ingeblazen.

 

Posted on 23 april 2018

Share the Story

Back to Top