Een klantbeleving die je bijblijft: dat is het doel van veel organisaties. Het klantcontactcentrum kan hierin een belangrijk verschil maken. Maar hoe zorg je voor die optimale klantbeleving? Slimmer luisteren naar klanten biedt de oplossing!
Op donderdag 17 mei 2018 organiseren we het klantcontact- en speech analytics event ‘Slimmer luisteren naar klanten’. Met diverse cases en sprekers nemen we je mee in de klantcontactwereld en behandelen de mogelijkheden van speech analytics.
Het programma op donderdag 17 mei 2018
Vanaf 14:30 Inloop
15:00 – 15:15 Welkom door Bart Wichers en Tim Barenbrug
15:15 – 15:45 De Bijenkorf
15:45 – 16:00 Pauze
16:00 – 16:30 PWN
16:30 – 17:00 Rekenkamer Zeist
Vanaf 17:00 Borrel
Locatie event: Café Soof, Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA in Amsterdam.
Sprekers
De Bijenkorf
Bij de Bijenkorf draait alles om klantbeleving. Tijdens deze presentatie kom je erachter hoe zij hun NPS keer op keer weten te verhogen.
PWN
Het waterleidingbedrijf werd geconfronteerd met een toenemende drukte binnen het klantcontactcentrum, met daarbij een teruglopende klanttevredenheid over het contact met PWN. PWN vertelt hoe zij dit vraagstuk te lijf zijn gegaan.
De Rekenkamer Zeist
De Rekenkamer heeft met behulp van speech analytics onderzocht hoe de gemeente Zeist haar dienstverlening naar haar klanten toe kan verbeteren. In deze presentatie word je uitgelegd hoe zo’n traject binnen een gemeente eruit ziet.
Aanmelden
Het event is gratis. Je aanwezigheid wordt bevestigd door een mailtje te sturen naar info@totta.nl. Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met 020-5141320.