Terugblik op een succesvol event: ‘Slimmer luisteren naar klanten’

Op donderdag 17 mei 2018 vond ons klantcontact- en speech analytics event ‘Slimmer luisteren naar klanten’ plaats. Met ruim 50 aanwezigen en mooie sprekers als de Bijenkorf, PWN en gemeente Zeist, mogen we het event zeker een succes noemen!

Onze commercieel directeur Bart Wichers en speech analytics expert Tim Barenbrug beten het spits af. Beiden heetten iedereen welkom en gaven een korte introductie van speech analytics. Met behulp van – soms tenenkrommende, maar echte-  geluidsfragmenten en voorbeelden van de techniek werden de aanwezigen volledig meegenomen in de wereld van speech analytics.

 

Have you found the holy grale? – Ankie Straathof van de Bijenkorf

Bij de Bijenkorf draait alles om klantbeleving. Ankie Straathof legt uit hoe de Bijenkorf continu bezig is om de klantbeleving te verbeteren. En hoe dit leidt tot de groei van de Bijenkorf en welke rol speech analytics hierin heeft gespeeld. Ook vertelt Ankie over de successen die de Bijenkorf met speech analytics hebben behaald en welke essentiële inzichten ze hierdoor hebben verkregen.

 

Wat borrelt er onder de oppervlakte? – Roelof Sijpersma & Annemiek Ooteman – Admiraal van PWN

Het drinkwaterbedrijf werd geconfronteerd met een toenemende achterstanden binnen het klantcontactcentrum. Dit ging gepaard met een teruglopende klanttevredenheid over het contact met PWN. Roelof en Annemiek vertellen tijdens hun presentatie tegen welke problemen ze aanliepen. Ze leggen uit hoe de toenemende werkvoorraad ontstond. Maar ook via welke databronnen en methoden zij inzicht kregen en hierdoor een oplossing voor het probleem vonden. En het resultaat mag er zijn: de klanttevredenheid email ging fors omhoog en de werksfeer op het KCC werd weer als prettig ervaren. Kortom: een prachtig resultaat binnen een zeer korte tijd!

 

De mogelijkheden van speech analytics – Brenda Bouwhuis – Willems van de gemeente Zeist

De Rekenkamer heeft met behulp van speech analytics onderzocht hoe de gemeente Zeist haar dienstverlening naar haar klanten toe kan verbeteren. Brenda Bouwhuis – Willems van de Rekenkamer Zeist legt uit hoe zo’n traject er binnen een gemeente uitziet. Op dit moment zit de gemeente nog middenin het proces. Maar Brenda laat vanuit de speech analytics applicatie zien welke inzichten het tot nu toe al heeft opgeleverd.

 

De aftermovie

Hieronder vind je de officiële aftermovie van ons event. Wil je weer even de sfeer herbeleven of kon je er niet bij zijn en ben je benieuwd wat je hebt gemist? Bekijk ‘m dan snel!

Vragen of meer informatie?

Heb je vragen over het event of over de presentaties? Wil je de presentaties graag ontvangen? Of wil je meer weten over de mogelijkheden van speech analytics voor jouw organisatie? Neem dan contact met ons op via info@totta.nl of telefonisch via 020-5141320.

Posted on 24 mei 2018

Share the Story

Back to Top