Intuïtieve Associatie Test

De Intuïtieve Associatie Test is onze innovatieve methode om de emotionele drijfveren betrouwbaar te meten. Vanwege het onbewuste en sociaal wenselijke karakter van onze drijfveren, zijn standaard expliciete vragen namelijk onvoldoende betrouwbaar.
De Intuïtieve Associatie Test zorgt voor zuivere antwoorden door het gebruik van de volgende gamification elementen:

  • Visuele stimuli (23plusone)
  • Priming van de emotionele drijfveren
  • Moderne en interactieve look & feel
  • Tijdsdruk

Deze elementen minimaliseren de invloed van de ratio, waardoor de respondent op de “automatische piloot” beland en intuïtief aangeeft of de gevisualiseerde drijfveer wel of niet bij het merk past. De reactietijden zijn een betrouwbare, impliciete maat voor de sterkte van de associatie: hoe sneller het antwoord, hoe sterker de associatie.
Vanwege de korte duur, het interactieve karakter en het moderne design is deze test ook erg plezierig voor de respondent.

Klik hier om de Intuïtieve Associatie Test zelf uit te proberen.

Back to Top