Totta Praatpaal

Het verhaal van de paal

Totta introduceert ‘s werelds eerste praatpaal!

Op deze paal – een opgeknapte oude ANWB praatpaal – zit een knop. Bezoekers kunnen na hun bezoek op de knop drukken en inspreken wat ze van het bezoek vonden en eventueel suggesties voor verbeteringen inspreken. Op de achtergrond zetten we met spraakherkenning de reacties om naar tekst. Vervolgens passen we methodieken uit de kunstmatige intelligentie toe om alle reacties om te zetten naar management informatie.

Voor bezoekers

Uw mening telt! Ook als u geen zin heeft om enquêtes in te vullen of om door ellenlange vragenlijsten heen te moeten worstelen. Zeg gewoon wat u vond en wij zorgen ervoor dat uw mening op de juiste plek belandt.

Voor opdrachtgevers

Heeft u dagelijks veel bezoekers bij de balie, en merkt u dat de response op uw klanttevredenheidsonderzoeken afneemt? Dan is deze paal een uitkomst. We zetten hem neer in de balie en meer is er niet voor nodig om erachter te komen wat er goed gaat en wat er beter kan in uw dienstverlening.

Back to Top