Panels & communities

Weet wat er speelt!

We leven in een tijd van de “empowered customer”. Klanten zijn mondiger dan ooit te voren en willen graag gehoord worden. Elk individu kan grote impact hebben op een organisatie. Door de opkomst van smartphones en sociale media staan mensen continu (digitaal) met elkaar in verbinding en delen ze makkelijk en veel informatie met elkaar.

 

Ook de wensen en eisen van klanten veranderen snel. Daar moet jij als organisatie slim op inspelen. Je moet weten wat er speelt bij klanten: wat houdt ze bezig? Wat vinden zij écht van jouw merk en van jouw producten of diensten? Het antwoord op deze vragen biedt waardevolle sturingsinformatie die jouw organisatie klaarmaakt voor de toekomst.

 

En wie weet er nu beter wat klanten nodig hebben dan zijzelf? Een eigen Research Community biedt je de kans om het gesprek met klanten aan te gaan op momenten wanneer het jou uitkomt. Een Research Community is een online platform waarin je in een gecontroleerde omgeving klanten aanspreekt, naar ze luistert en van ze leert. Dit kan met behulp van verschillende onderzoeksmethoden zoals een vragenlijst, poll, forum of dagboekstudie.

 

De voordelen van een Research Community

Met een Research Community van Totta…

… verhoog je de tevredenheid en loyaliteit
… ontwikkel je betere producten en/of diensten
… neem je beslissingen op basis van klantfeedback
… kun je snel resultaten delen in jouw organisatie
… haal je de expertise van Totta in huis om van jouw Research Community een succes te maken

 

Wil je meer weten over Research Panels? Neem dan contact op met  of . Je kunt ons ook telefonisch bereiken via 020-5141 320.

Klantcases

Panel audit

Research Community Management

Back to Top